نوشته شده توسط : Admin

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری اغلب افراد روزانه با اینترنت و شبکه های اجتماعی و فضای مجازی سرکار ودارند، به گونه ای مه اکثریت کسب و کارها از این طریق به تبلیغ خدمات و محصولات خود می پردازند، اما برخی از کشورها از ججله ایران امکان دسترسی به بعضی شبکه ها و سایت های اینترنتی را که برخلاف فرهنگ حاکم بر کشورشان است را مسدود کرده اند لذا اغلب کاربران برای این که بتوانند به این شبکه ها دسترسی پیدا کنند اقدام به خرید وی پی ان می کنند.

سایت منو وی پی ان با سابقه بسیار بالایی که دارد و با توجه به اینکه سرور های بسیاری از کشورهای مختلف دارد می تواند بهترین انتخاب باشد.

http://bayanbox.ir/view/2025082463682576923/sv.jpg

خرید vpn از سایت منو وی پی ان

Vpn نوعی شبکه خصوصی مجازی است که با متصل شدن به ان اطلاعات را از سایت مورد نظر دریافت کرده و در دسترس کاربر قرار می دهد، در سرویس vpn  برای این که ارتباط کاربر با شبکه های مسدود شده مخفی باقی بماند از رمزنگار و احراز هویت استفاده می شود،

با توجه به پیشرفت فناوری و گسترده شدن ارتباطات در دنیا، اغلب سازمان ها و شرکت های برای این که بتوانند در سطح بین المللی فعالیت کنند و کالا ها و خدمات خود را به تمام مردم جهان معرفی کنند نیاز دارند که بر روی شبکه های اینترنت فعالیت کنند، از سوی دیگر اغلب این سازمان ها علاوه بر سطح شهر و یا کشوری که در ان فعالیت دارند دارای نمایندگی هایی در سایر کشور ها هستند که بایستی بتوانند با روشی سریع و ایمن اطلاعات مورد نیاز را در اختیار این نمایندگی ها قرار دهند.

این سازمان های برای این منظور از خطوط اختصاصی که بر روی شبکه گسترده و عمومی اینترنت قرار دارد استفاده می کنند که تفاوت این خطوط در سرعت آن ها بر حسب ثانیه است.

برخورداری از خطوط اختصاصی این امکان را در اختیار سازمان قرار می دهد که اطلاعات و داده های محرمانه خود را با سرعت و امنیت بالا رد و بدل کند به گونه ای برای دیگر سازمان ها امکان دسترسی به این اطلاعات وجود ندارد.

اما اکنون این سوال پیش می آید که برای برخورداری از این خطوط اختصاصی به چه طریقی باید اقدام کرد؟

Vpn یکی از بهترین خطوط و شبکه اختصاصی است که کاربران با خرید آن می توانند به راحتی و ایمنی بالا با شبکه و سایر کاربران سازمان ارتباط برقرار کنند و اطلاعات و داده ها را رد و بدل نمایند.

از این شبکه های اینترنتی به صورت گسترده در تمامی ادارات و سازمان های مختلف در سراسر دنیا استفاده می شود.

http://bayanbox.ir/view/5268626901919026940/sv2.jpg

امنیت خرید VPN

با توجه به گسترده شدن اینترنت و فضای مجازی در هر زمینه و تجارتی که باشید نیاز است که از امنیت اطلاعات خود اطمینان کسب نمایید، که می توانید با خرید vpn امکان نفوذ و دسترسی به اطلاعات محرمانه شرکت و یا سازمان را توسط افراد دیگر به حداقل میزان ممکن برسانید. همچنین از طریق خرید vpn می توانید شبکه که بر روی آن فعالیت می کنید را اختصاصی کرده و از این طریق اطلاعات را در فضای امنی نگهداری کنید که برای این منظور می توان روش هایی از قبیل دیوار آتش- رمزنگاری- آی پی سک و... را مثال زد.

با خرید vpn از دو نوع کدگذاری برای امنیت اطلاعات شما می توان استفاده نمود که این دو روش به قرار ذیل است:

  1. کد گذاری به روش متقارن، که در این روش همزمان با اطلاعات رمز نیز ارسال می شود و رایانه گیرنده بعد از دریافت اطلاعات، کدها و رمزهای امنیتی را نیز ترجمه می نماید.
  2. در روش دوم از دو کلید استفاده می شود که یکی از ان ها برای رمز گذاری و دیگری برای بازخوانی می باشد که هر دوی آن ها  از فضای مجازی و بستر اینترنت به صورت خصوصی استفاده می کنند که برای این منظور می توان خرید vpn برای تلفن همراه و رایانه های شخصی را مثال زد.


قبل از این که برای خرید فیلترشکن اقدام کنید حتما در مورد ان تحقیق و بررسی لازم را انجام دهید زیرا شما قرار است به کمک این سرویس دهنده اطلاعات و داده های محرمانه خود را رد و بدل کنید لذا باید از امنیت آن ها و عدم دسترسی سایر کاربران کاملا مطمئن باشید. سایت منو وی پی ان کار شما را از لحاظ امنیت و کیفیت راحت می کند.

ضمنا به هیچ عنوان استفاده از وی پی ان های رایگان را توصیه نمی کنیم زیرا این نوع VPN ها نه تنها از سرعت لازم برخوردار نیستند بلکه خطراتی را نیز به همراه دارند و می توانند به راحتی به برنامه های شخصی شما نفوذ پیدا کنند.



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Admin

جهان هستی چگونه به وجود آمد؟

مردم از زمانی که هر چیزی را می توانند بپرسند این را پرسیده اند و پاسخ ها از همه طرف آمده است: از دین ، ​​سنت ، فلسفه ، عرفان ... و علم. گرچه به نظر نمی رسد این مسئله قابل اندازه گیری علمی باشد ، اما دانشمندان را به ایده های جالب و مشاهداتی سوق داده است: انفجار بزرگ ، مفهوم تورم ، این واقعیت که بیشتر جهان از ماده تاریک و تاریک تشکیل شده است. انرژی که ما نمی توانیم درک کنیم و موارد دیگر. البته دانشمندان نمی توانند ادعا کنند که از حقیقت قطعی آگاه هستند. اما می توانیم از منظر علمی به سوال بپردازیم و ببینیم چه چیزهایی را می فهمیم. چگونه ما آن را انجام دهیم؟ ابتدا ، ما به دنبال داده ها هستیم. به لطف فناوری مدرن ، اطلاعات ما بسیار بیشتر از افراد در سنین گذشته است که همین سوال را می پرسند. سپس می توانیم از روش ها و تکنیک های علمی برای تجزیه و تحلیل داده ها ، سازماندهی آنها به روشی منسجم و تلاش برای استخراج پاسخ استفاده کنیم. این روند و یافته های اصلی آن در مقاله شرح داده خواهد شد.

به لطف فناوری مدرن ، اطلاعات ما بسیار بیشتر از افراد در سنین گذشته است که همین سوال را می پرسند. سپس می توانیم از روش ها و تکنیک های علمی برای تجزیه و تحلیل داده ها ، سازماندهی آنها به روشی منسجم و تلاش برای استخراج پاسخ استفاده کنیم. مفهوم خلقت در یک زمینه علمی معنای خاص و خاصی پیدا می کند ، و نباید با مفهوم "خلقت از هیچ" خلط شود که ما در متافیزیک یا الهیات توحیدی می یابیم. در معنای باریک و متداول آن ، به معنی مشخصات وضعیت جهان در برخی اوقات اولیه است ، همراه با قوانین فیزیکی که این حالت اولیه را تا به امروز تکامل داده اند. حالت اولیه ممکن است تقریباً کلاسیک یا کوانتومی باشد یا نباشد و قوانین تکامل ممکن است شامل معادلات مکانیکی کوانتوم یا معادلات کلاسیک باشد. بعضی اوقات مشخصات حالت اولیه فقط آماری است که از بین برخی از گروه های ایالتی با احتمال تجویز شده انتخاب می شود. در این حالت ، ایده یک حالت اولیه با مجموعه حالتهای اولیه ممکن و توزیع احتمال روی آن جایگزین می شود. حتی وقتی استیون هاوکینگ خلقت جهان را از "هیچ" توصیف می کند ، این فرایند شامل مشخصات برخی از شرایط اولیه برای عملکرد موج کوانتومی است. بنابراین برای بحث در مورد خلقت ، باید در نظر بگیریم که شرایط اولیه چه بوده است. بنابراین ، معنای علمی "خلقت" در واقع توصیف ریاضی از نظر معادلات و شرایط اولیه "آغاز طبیعی" یا "ظهور از چیزی" است.

از آنجا که ما می خواهیم بدانیم که آیا جهان آغاز داشته است و اگر چنین است ، چگونه جهان آغاز شده است ، این امر به ساخت تصویری از جهان اولیه کمک می کند - در اولین زمان های ممکن چگونه بود؟ ما امروز با نگاه به جهان هستی این کار را می کنیم ما امروزه درباره قوانین طبیعت چیزهای زیادی می دانیم و نشانه های زیادی داریم که نشان می دهد آنها در طول عمر جهان تغییر نکرده اند. بنابراین می توانیم با استفاده از آنها تصویری از جهان اولیه را بسازیم. ما می توانیم امروز جهان - محتوای آن و اندازه آن و رشد آن - را بررسی کنیم و سعی کنیم نتیجه را به عقب برسانیم. روش مکمل دیگر یادگیری در مورد وضعیت جهان در زمانهای اولیه متکی به نظریه نسبیت خاص انیشتین است. این تئوری می گوید که نور از راه دور مجبور بود مدت طولانی سفر کند. بنابراین نور

ما امروز مشاهده می کنیم که از منابع دوردست زمانی که جهان بسیار جوانتر ساطع شده است ، و اطلاعات مربوط به مدت ها قبل را ارائه می دهد. وقتی امروز به جهان نگاه می کنیم ، چه چیزی پیدا می کنیم؟ ما با آنچه می توانیم ببینیم شروع می کنیم. معلوم می شود که چیز زیادی نمی توانیم ببینیم! مقدار کمی از جهان در واقع ماده مرئی است ، در واقع فقط حدود پنج درصد. این از ستارگان و گاز (عمدتا هیدروژن) تشکیل شده است که همگی توسط جاذبه به کهکشان متصل شده اند. کهکشان ها نیز به هم متصل شده اند و به صورت خوشه ای سازمان یافته اند.

منبع :  نیوتکس دات آی آر



:: برچسب‌ها: جهان هستی ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Admin

بکارگیری ایده های نوین در تابلوسازی

از آنجا که تبلیغات بخش انکارناپذیر هر کسب و کاری است ، برای داشتن یک تبلیغات موثر و هدفمند نیازمند ایده های نو و خلاقانه می باشیم. موفقیت در هر کسب و کاری مستلزم ایده های نو می باشد ، هر ایده ای مخصوص به یک کار است ، چه در زمینه طراحی و چه در زمینه ساخت ، ایده های تکراری نمی تواند مشتریان را به سمت کسب و کاری جذب کند بلکه یک ایده هر چند کوچک می تواند در مشتری حس منحصر به فرد بودن نسبت به دیگر رقبا را بیدار کند .  برای متمایز بودن در حوزه تابلوسازی نیز می توان ترفندهای زیادی در طراحی زیبا به خرج داد و با استفاده و تسلط به ماهیت روانشناسی رنگ در تبلیغات برای ساخت تابلوی تبلیغاتی رنگ هایی متناسب با نوع کار انتخاب نمود تا تابلوی تبلیغاتی ساخته شده متمایزتر از دیگر تابلوهای ساخته شده که به عنوان تابلو مغازه یا تابلو فروشگاهی نصب شده اند باشد .

http://rozup.ir/view/3186700/momtaz-icecream.jpg

انسان ها در هر شغلی که مشغول به فعالیت هستند برای ترقی نسبت به  رقبای خود  و رسیدن به سود بیشتر و مطرح شدن در میان آحاد مردم  نیاز دارند که طبق متدهای روز دنیا گام بردارند و از ترفندهایی استفاده کنند که دیگر رقبا از آنها بهره نبرده باشند ، به این طریق می توانند خاص باشند و خاص بودن چیزی است که همه به دنبال آن هستند . تابلوسازی نیز یک شغل پر رقیب می باشد که با ورود دستگاه های پیشرفته به این حوزه نظیر دستگاه برش لیزری امکان ساخت تابلوهای متفاوت نظییر تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو کامپوزیت ، تابلو ترموود ، تابلو لایت باکس ، تابلو نئون و دیگر تابلوهای تبلیغاتی با استفاده از متریال های مختلف و یا به صورت حروف ترکیبی فراهم شده است و دیگر همچون گذشته تابلوها در سطح یک نوشته ساده صرفا به صورت پلکسی یا فلکس بدون نور نیست بلکه  در حال حاضر در حوزه تابلوسازی پیشرفت های چشمگیری حاصل شده است و تنوع تابلوها تبلیغاتی بسیار زیاد است و هر فرد با هر سلیقه و سبکی می تواند تابلوی تبلیغاتی خود را سفارش دهد همین امر سبب رقابت شدیدی بین تابلوسازان گشته است و آنچه که در موفقیت یک تابلوسازی کارساز است نوآوری و ابداع شیوه های مختلف در جهت ساخت هر چه بهتر تابلوهای تبلیغاتی می باشد. طراحی و ساخت نوآورانه تابلو های تبلیغاتی می تواند وجه تمایز اساسی بین تابلوسازی های سطح شهر باشد .

 

برای مثال در حوزه تابلوسازی در ابتدای ورود تابلو چلنیوم  ، این تابلو به صورت کاملا ساده ساخته می شد اما به مرور زمان و با خلاقیت هایی که تابلوسازها در طراحی کشف کردند ، تابلوسازهای حرفه ای و شرکت های تولید کننده با ایجاد شیارهایی بر روی پلکسی توانستند نور را به شکل های متفاوت به چشم بازتاب نمایند و تابلو چلنیوم کریستالی ، تابلو چلنیوم ستاره ای یا تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو رینگی یا تابلو پانچی با طراحی های دوبعدی و سه بعدی پا به عرصه بازار گذاشتند و محبوبیت زیادی نیز کسب کردند چون متمایز از دیگر محصولات بودند و به علت جلوه زیبایی که داشتند توانستند به یکی از پر فروش ترین محصولات تابلوسازی بدل شوند .

برای اینکه از صنعت تابلوسازی در سطح جهان عقب نمانیم مستلزم توجه به محیط پیرامون و رعایت استفاده از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا می باشیم. عصر امروز عصر تکنولوژیست و در همه شاخه ها و رشته تکنولوژی نفوذ کرده و روش های سنتی و قدیمی را رد کرده تا شرایط راحت تری در زمینه زندگی خصوصی و کاری مردم فراهم آورد. در این میان آنچه که می تواند بیش از پیش موثر واقع شود تبلیغات خوب توسط تکنولوژی روز است که یکی از شاخه های تبلیغات تابلوسازی می باشد.

 

در صنعت تابلوسازی با تکیه بر مهارت و توانایی گروهی و با به کارگیری از تکنولوژی روز و خلاقیت و نوآوری می توان باعث هدف اصلی ساخت تابلو های تبلیغاتی که همان جذب مشتری و خرید و استفاده از خدمات سفارش دهندگان است شد که البته لازمه تمامی این کارها حرفه ای بودن تابلوسازان می باشد.

 

امروزه ترکیب متریالهایی نظیر ورق های کامپوزیت و یا چوب ترموود با دیگر حروف برجسته می تواند یک تابلوی تبلیغاتی زیبا به ارمغان بیاورد . تابلو چوبی مغازه یکی از مقاوم ترین تابلوهاست که وقتی با نمای چوبی ادغام می شود یک محیط کلاسیک و آرامش بخش را برای مشتریان فراهم می آورد یا می توانید  از متریال کامپوزیت به عنوان زیرساز بهره ببرید و سپس از حروف نئون پلاستیک، حروف چلنیوم و حروف استیل برای ساخت حروف برجسته استفاده کنید و یک تابلوی تبلیغاتی ترکیبی زیبا به نمایش بگذارید .

منبع : تابلو الماس



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Admin

http://bayanbox.ir/view/2373209644888422721/imam-hussain-1.jpg

جملات زیبا برای پیشواز ماه محرم

متن قشنگ پیشواز ماه محرم

متن برای پیشواز ماه محرم



:: برچسب‌ها: محرم ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Admin

فواید مصرف میوه های خشک برای سلامت

محققان دانشکده پزشکی هاروارد عنوان می کنند در برخی موارد مصرف برخی میوه های خشک حتی از میوه تازه هم سالم تر است.

با هلوکوک همراه باشید.



:: برچسب‌ها: خواص میوه , میوه خشک ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Admin

با وجود اینکه امروز دائماً از ارزهای دیجیتال می‌شنویم اما عده زیادی هستند که هنوز از ارزهای دیجیتال و کاربردهای آن اطلاعات دقیقی ندارند. به زبان ساده رمز ارزها یا ارزهای دیجیتال طراحی شده‌اند تا از انواع کلاهبرداری و جعل و دزدی جلوگیری کنند.


سیستم طراحی ارزهای دیجیتال


رمزارزها در بستر یک پروتکل رمزگذاری شده به نام بلاک چین قرار گرفته‌اند برای این که درباره این ارزهای جدید که به تازگی بازار داغی پیدا کرده‌اند اطلاعات بیشتری کسب کنید همراه کوینی فا باشید.

رمزارزها همان پولهای دیجیتالی هستند که با استفاده از روش امن و خاصی رمزنگاری شده‌اند این گونه از ارزها دارای خصوصیاتی از جمله غیر متمرکز بودن و عدم امکان ویرایش هستند.

رمز ارزها تحت نظارت هیچ شرکت یا سازمانی نیستند به همین خاطر غیرمتمرکز بودن یکی از مهمترین ویژگی‌های ارز دیجیتال است. برای این که بتوانید از ارزهای دیجیتال استفاده کنید یا برای کسی ارزی جابجا کنید نیازی به افتتاح حساب بانکی نیست. در واقع کریپتوکارنسی‌ها بدون واسطه و مستقیم هستند و هیچ سازمان یا بانکی رمز ارزها را کنترل نمی‌کند. بیت کوین یکی از معروفترین رمز ارزها می‌باشد. برای اینکه بتوانیم بیت کوین تولید کنیم باید ماینینگ انجام دهیم. دیگر ارزهای دیجیتال نیز روشی برای تولید دارند.

یکی از مهمترین محصولات دفتر کل توزیع شده، تکنولوژی بلاک چین است که ارزهای دیجیتال روی آن قرار دارند. بیشتر کریپتو کارنسی‌ها از بلاک چین‌های عمومی استفاده می‌کنند. در بلاک چین عمومی تمام تراکنش‌های انجام شده برای تمامی افراد در شبکه و خارج از شبکه قابل مشاهده است.


تاریخچه ارز دیجیتال


به عقیده خیلی از افراد بیت کوین جزو اولین رمز ارز هاست. اولین بار در سال 2008 ایده بیت کوین در وایت پیپر نشر پیدا کرد و در سال 2009 برای اولین بار سکه‌های آن استخراج شد. البته قبل از عملی شدن ایده‌ی بیت‌کوین، تلاش بسیاری برای ساختن یک ارز دیجیتال دیگر صورت گرفته بود اما ناموفق بود.

دو مشکل «اعتماد به شخص ثالث» و «خرج کردن دوباره» باعث شد که ارز‌های دیجیتال شکل بگیرند و تولید شوند.

زمانی که یک فرد برای نگه داشتن و منتقل کردن پول خود از بانک استفاده می‌کند در واقع آن شخص به بانک اعتماد کرده است. البته اعتماد یکی از ضروریات برای پیش بردن کارهاست.

در سیستم ارز دیجیتال با دیدن تراکنش‌ها و تاریخچه تراکنشها که امکانش برای همگان وجود دارد، می‌توانیم از تقلب کردن جلوگیری کنیم. این ایده به شکل غیر متمرکز برای بیت کوین ارائه شد و از دوبار خرج کردن جلوگیری کرد.

اولین ارز دیجیتالی که ارائه شد بیت‌کوین بود که توانسته بود دو مشکل مهم اعتماد و خرج دوباره را حل کند به همین خاطر دیگر نیازی نبود افراد برای نگهداری و انتقال پول از فرد یا بانکی استفاده کنند و به آن اعتماد کنند. بیت کوین برای انسان‌ها سیستمی ارائه داد که در آن دیگر نیازی نبود به کسی اعتماد کنند و به همین خاطر در دیگر امورات انسانی نیز بیت کوین کاربرد دارد.

کم کم برای اینکه مشکلات دیگری نیز حل شوند ارزهای دیجیتال دیگری به وجود آمدند برای مثال ریپل تلاش کرد که رابطه بین بانکی و سیستم پرداختی آن‌ها هم کم هزینه شوند و هم پر سرعت. اتریوم هم برای اجرای قراردادهای هوشمند و… ساخته شد. توکن‌های زیادی روی ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، ایاس و ترون ساخته شده‌اند که برای انجام تراکنش‌هایشان از بلاک چین‌های اصلی نیرو می‌گیرند.

سرعت محبوبیت رمز ارزها در میان مردم بسیار بالاست که این به خاطر دلایل مختلفی از جمله بازار پر نوسان، ایده‌های آزادیخواهانه و تکنولوژی‌های بکار رفته در آن می‌باشد. به خاطر اینکه ارز‌های دیجیتال تازه بوجود آمده‌اند امکان دارد یک ارز در یک روز چند صد درصد رشد کند یا بر عکس چند صد در صد ریزش کند. تکنولوژی که در رمز ارزها به کار گرفته شده است امکان تقلب را از اشخاص می‌گیرد.جالب است بدانید اساس این تکنولوژی رمزنگاری ریاضیات است به اضافه همه اینها با کنار گذاشته شدن واسطه ها، اشخاصی که به سیستم‌های مالی قدیمی و سنتی بدبین بودند نیز به سمت این ارزها کشیده شده اند.


چگونگی کار کردن رمز ارزها


نمونه‌های متفاوتی برای اجرای تراکنش‌های رمز ارزها وجود دارد که ارز‌های دیجیتال خود از این نمونه‌ها استفاده می‌کنند. برای مثال بیت کوین از روش اثبات کار استفاده می‌کند یعنی خود ماینر‌ها و استخراج کنندگان تراکنش‌ها را تایید می‌کنند . الگوریتم‌های اجماع در سیستم بلاک چین همان نمونه‌ها و مدل‌هایی هستند که برای هم‌نظر شدن شرکت کنندگان شبکه و تایید کردن یا نکردن یک تراکنش نامگذاری شده اند.

طبق یک مدل انتخاب شده در ارزهای دیجیتال واسطه‌ها حذف می‌شود نام این مدل p2p یا مدل همتا به همتا است.

نودها مسئولیت بررسی در سیستم ارزهای دیجیتال را بر عهده دارند و امنیت کریپتو‌ها را برقرار می‌کنند. در شبکه‌های مختلف نودها به صورت متنوع انتخاب شده و کار خود را انجام می‌دهند مثلاً در بیت کوین ماینر‌ها بررسی را انجام می‌دهند و درایاس و ترون رای گیری می‌کنند که چه نودی بر شبکه نظارت کند. در اثبات سهام نیز کاربری که قسمتی از سکه‌هایش را به صورت سهام قفل کرده باشد توانایی تصمیم گیری را دارد.


تفاوت ارزهای دیجیتال با پول‌های معمولی


یک سری از خصوصیات باعث شده پول‌های معمولی و ارزهای دیجیتال تفاوت‌هایی داشته باشند ولی به یاد داشته باشید که همه رمز ارزها تمام این ویژگی‌ها و خصوصیات را ندارند.

1-غیر قابل بازگشت بودن

خصوصیت اول درباره کریپتوکارنسی‌ها این است که غیر قابل بازگشت هستند. برای مثال اگر شما مقداری بیت کوین را اشتباهی به حساب فرد دیگری واریز کنید دیگر نمی‌توانید آن را پس بگیرید و باید بیخیال پول خود شوید. البته این کار فقط در یک صورت امکان پذیر است که گیرنده پول بخواهد پولتان را به شما برگرداند ولی در بانک‌های موجود در دنیا این روش متفاوت است و می‌توان به صورت قضایی پیگیری کنید و پول خود را پس بگیرید.

2-نامشخص بودن هویت 

ویژگی دوم رمز ارزها نیمه ناشناس یا کاملاً ناشناس بودن آنها است. در آدرس کیف پول شما هویت شما و دیگر اطلاعات شما موجود نیست. این ویژگی به خاطر این است که آدرس کیف پول از یکسری عبارات و حروف و اعداد مختلف درست شده که فقط بر اساس تراکنش‌های شما و تحلیل‌های بسیار عمیق می‌توان هویت شما را پیدا کرد البته این کار تقریباً غیر ممکن است.ارز‌هایی مانند زیکش , گرین و مونرو به خاطر حریم خصوصی محور مانندی که دارند هویت افراد در تراکنش‌هایشان کاملا ناشناخته باقی می‌ماند.

3-سرعت بالای انتقال در سطح جهانی

خصوصیت سوم کریپتوکارنسی‌ها بین المللی بودن یا به اصطلاح دیگر فرامرزی بودن آنهاست. اگر کاربری بخواهد مقداری پول را از نقطه‌ای به نقطه دیگر جهان بفرستد چندین روز طول می‌کشد اما با ارزهای دیجیتال تنها چند دقیقه به طول می‌انجامد.

4-امنیت بالا

چهارمین ویژگی ارزهای دیجیتال امن بودن آنهاست. قدرت هش در تراکنش‌های درون شبکه که توسط کاربران به اشتراک گذاشته شده باعث می‌شود که امنیت ارزهای دیجیتال تامین شود. سیستم کلید‌های عمومی و خصوصی که رمزنگاری شده هستند نیز به کاربران و افراد کمک می‌کند تا خود آنها پول‌ها و ارزهای خود را کنترل کنند و فرد دیگری امکان دسترسی به پول‌های آنها را نداشته باشد.

5-غیرانحصاری بودن

ویژگی پنجم کریپتوها که باعث تمایز آنها با پول‌های معمولی می‌شود غیر انحصاری بودن آنهاست. این ویژگی بدین معنی است که افراد می‌توانند بدون اینکه از کسی یا سازمان یا نهادی کسب اجازه کنند ارز‌های مختلفی مثل بیت کوین یا اتریوم و غیره استفاده کرده و تمام تاریخچه تراکنش‌های موجود را دریافت کرده و ببینند.


انواع ارزهای دیجیتال


به غیر از بیت کوین رمز ارزها را می‌توانیم به دو قسمت آلت‌کوین‌ها و توکن‌ها دسته‌بندی کنیم.

1-آلت کوین ها

دسته اول که بلاک چین اختصاصی و مخصوص به خود را دارند آلت کوین‌ها یا همان کوین‌ها هستند. تعدادی از آلت کوین‌ها از کدهای بیت‌کوین ساخته شده‌اند و اصطلاح مخصوص آنها این است که فورکی از بیت کوین می‌باشند. این آلت کوین‌ها با تغییر جزئی در مقدار سکه‌ها، چگونگی استخراج و غیره از بیت کوین درست شده اند. بعضی از آلت کوین‌ها هم مثل اتریوم، ریپل و ویوز بدون اینکه از کدهای بیت کوین استفاده کنند شبکه خودشان را ساخته‌اند که غالباً برای کارهای بیشتری به غیر از پول دیجیتال استفاده می‌شوند.

2-توکن ها

دسته دوم همان توکن‌ها هستند که روی یک پلتفرم مانند اتریوم، ویوز و ایاس درست می‌شوند و برای اینکه تراکنش‌ها را اجرا کنند قدرتشان را از بلاک چین اصلی میگیرند چون خودشان بلاکچین مستقلی ندارند.

توکن‌ها هنگام عرضه اولیه کوین‌ها یا همان ico‌ها در قبال تأمین سرمایه جمعی به سرمایه‌گذاران داده می‌شود. نمی‌توان از توکن‌ها فقط به عنوان یک ارز استفاده کرد زیرا توکن‌ها کاربردهای دیگری نیز دارند. توکن‌ها به دو قسمت تقسیم می‌شوند توکن‌های اوراق بهادار و توکن‌های کاربردی.


 ارزهای دیجیتال معروف


تعداد ارز‌های دیجیتال موجود در بازار حدود 2200 ارز است که مقداری از آنها رها شده یا مرده اند. در این 10 سالی که ارز‌های دیجیتال به وجود آمده‌اند بعضی از آنها جایگاه خودشان را در بالاترین قسمت نگه داشته‌اند.

1-بیت کوین

یکی از کهن‌ترین و معروف‌ترین ارز دیجیتال بیت کوین است که طی 10 سال اخیر مورد توجه همگان قرار گرفته است. این ارز توسط شخصی با نام ساتوشی ناکاموتو ساخته شد و تا اکنون در رده اول جدول با همان محبوبیت قبلی قرار دارد.

2-اتریوم

در سال 2013 ایده اتریوم توسط ویتالیک بوترین گفته شد و در سال 2014 به واقعیت تبدیل شد و اولین کوین‌های آن به بازار عرضه شد. در جولای سال 2015 شبکه اتریوم تشکیل شد. هدف اتریوم ایده‌های نوآورانه بود. اتر ارز دیجیتال پلتفرم اتریوم است و می‌توان با آن‌ها توکن ساخت.

3-ریپل

یکی از پلتفرم‌های دیگر موجود در بازار که متن باز است ریپل است. هدف طراحی ریپل تراکنش‌های کم خرج‌تر و سریعتر است. در سال 2012 عرضه شد و روی توسعه سیستم پرداختی و همکاری کردن با بانک‌ها متمرکز شده ریپل از ارزهای خودش پشتیبانی میکند و کوین آن XRP است .

4-لایت کوین

هدف از ایجاد لایت‌کوین این بود که تراکنش‌ها و پرداخت‌ها بسیار سریع‌تر از بیت کوین انجام شوند. برای ساختن این آلت کوین قدیمی، چارلی لی با تغییراتی که در کدهای بیت کوین اعمال کرد، آن را ساخت. این ارز دیجیتال با نام نقره دیجیتال شناسایی می‌شود.

5-بیت کوین کش

با تغییر دادن سایز بلاک‌ها در سال 2017 بیت کوین کش ساخته شد و در سال 2018 به دو قسمت ABC و VS تقسیم شد که دسته ABC به نام بیت کوین کش هنوز ادامه دارد.



:: برچسب‌ها: ارز دیجیتال , آموزش ارز دیجیتال , بیت کوین ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Admin

در اين مطلب با کمک چند مجله معتبر پزشکي، شما را با نحوه و دوز استفاده، عوارض جانبي، تاثير بر لاغري، بهترين مارکها، قيمت ها و همه نکات ضروري ديگر ال کارنيتين آشنا مي کنيم.

Carnitine

ال کارنيتين چيست؟

  • ال کارنيتين يک مکمل غذايي است.
  • اين مکمل با حمل اسيدهاي چرب به سلولهاي ميتوکندري، نقش حياتي در توليد انرژي دارد.
  • ميتوکندري مانند موتوري براي سلولها عمل ميکند و با سوزاندن چربي ها، انرژي قابل استفاده توليد ميکند.
  • ال کارنيتين از اسيدهاي آمينه ليزين و متيونين ساخته شده است.
  • ال کارنيتين در بافت عضلات و کبد ساخته مي‌ شود و مقداري نيز از طريق مصرف محصولات حيواني مانند گوشت يا ماهي به بدن ميرسد.
  • گياهخواران يا افراديکه مشکلات ژنتيکي بخصوصي دارند، نميتوانند ال کارنيتين را به اندازه ي کافي توليد يا دريافت کنند.

انواع ديگر

ال کارنيتين فرم فعال بيولوژيکي و استاندارد کارنيتين است که در بدن، غذاها و بيشتر مکملها يافت ميشود. انواع ديگر کارنيتين عبارتنداز:

دي کارنيتين: اين شکل غيرفعال مي‌تواند با جلوگيري از جذب ساير انواع مفيدتر کارنيتين، موجب کمبود کارنيتين در بدن شود.

استيل ال کارنيتين: شايد استيل ال کارنيتين که به آن ALCAR نيز گفته مي ‌شود، مفيدترين نوع کارنيتين براي مغز باشد. مي‌توان از استيل ال کارنيتين براي درمان بيماري هاي عصبي مانند آلزايمر نيز استفاده کرد.

پروپيونيل ال کارنيتين: اين نوع کارنيتين براي مشکلات مرتبط با جريان خون مانند بيماري سرخرگ محيطي و فشار خون بالا مناسب است. اين نوع کارنيتين از طريق توليد اکسيد نيتريک (که موجب گشاد شدن رگ‌ها و افزايش جريان خون مي‌شود) عمل مي‌کند.

ال کارنيتين ال تارتارات: اين نوع کارنيتين به ‌دليل سرعت جذب بالاي خود يکي از رايج ‌ترين انواع موجود در مکمل هاي ورزشي است. اين نوع کارنيتين در کاهش مشکلات ناشي از ورزش مانند درد عضلاني و ريکاوري ورزشي مفيد است.

...

توضيحات بيشتر را با کليک بر روي لينک زير بخوانيد:

قرص ال کارنيتين، طرز مصرف، عوارض، لاغري، بهترين مارک و ...



:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Admin

امروزه داروهاي بسيار زيادي براي لاغري عرضه مي‌شود. مشخص کردن داروهاي مناسب و نامناسب بسيار کار دشواري است. در اين مطلب ما از چندين مجله معتبر پزشکي از سرتاسر دنيا و نظرات کاربران مختلف، بهترين قرص هاي لاغري را به شما معرفي مي کنيم. برخي از اين قرص ها در اينترنت ايران هم موجود هستند و برخي را بايد به صورت حضوري از داروخانه ها و … تهيه کنيم ولي اکيدا پيشنهاد مي کنيم اين داروها را به صورت حضوري تهيه کنيد.

داروهاي لاغري غالبا به يکي از سه روش زير تاثير گذار هستند:

  • کاهش ميل غذايي
  • افزايش سوختن چربي
  • کاهش جذب چربي

داشتن رژيم غذايي و سبک زندگي مناسب موجب عدم نياز به لاغري مي‌شود، اما استفاده از مکمل‌هايي براي لاغرکردن هيچ اشکالي ندارد، تنها مورد نگران کننده وجود زياد اين مکمل‌ها و داروها است که انتخاب کردن را دشوار مي‌نمايد.

1 – سي‌ال‌اِي 1250 (190 هزار تومان)

سي‌ال‌اِي متشکل از ليونليک اسيد (اسيد چرب امگا 6)، تخم‌مرغ؛ گوشت گاو و گوشت بره است. شايد استفاده از چربي براي از بين بردن چربي عجيب به نظر برسد اما اين دارو کاملا تضمين شده‌است. نه تنها باعث کاهش وزن مي‌شود بلکه هنگاميکه به همراه ورزش و يک رژيم غذايي انجام شود باعث افزايش استقامت مي‌شود. همچنين براي تقويت سيتم ايمني بدن نيز مفيد است. اين دارو سلول‌هاي چربي را کوچک نگه مي‌دارد و برخي از آنها را تجزيه مي‌کند، به همين دليل به وزنتان اضافه نمي‌شود. سي‌ال‌اِي 1250 از روغن کافيشه، سويا، تخم‌مرغ و لبنيات تشکيل شده و 1000 ميلي‌گرم سي‌ال‌اِي دارد. 90 درصد مصرف کنندگان با اين دارو توانستند وزنشان را با کمترين عوارض کاهش دهند. از عوارض جانبي اين دارو به اسهال و حالت تهوع مي‌توان اشاره نمود.

جهت آشنايي با ساير داروهاي مشابه بر روي لينک زير کليک کنيد:

7 تا از بهترين و جديدترين قرص هاي لاغري بدون عوارض



:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Admin

 

در اين مطلب با کمک چند مجله معتبر پزشکي از سرتاسر دنيا، شما را با عوارض، طرز استفاده و همه نکات ضروري ديگر اسپيرونولاکتون که با نام تجاري Aldactone شناخته مي شود آشنا ميکنيم.

اسپÛ?رÙ?Ù?Ù?Ù?اکتÙ?Ù? 1

موارد استفاده از اسپيرونولاکتون چيست؟

  • اسپيرونولاکتون در موارد نارسايي قلبي، سيروز کبد و بيماريهاي کليه، آب اضافي بدن را خارج ميکند.
  • اين دارو در ترکيب با داروهاي ديگر براي کاهش فشارخون هم استفاده ميشود
  • همچنين براي درمان کمبودپتاسيم (هيپوکالمي) يا بعبارت ديگر بعنوان ديورتيک نگهدارنده پتاسيم مورد استفاده قرار ميگيرد.
  • اسپيرونولاکتون براي مقابله با اثرات توليد بيش ازحد آلدوسترون آدرنال (غدد فوق کليه) مورد استفاده قرار ميگيرد. توليد بيش ازحد اين ماده ميتواند ناشي از يک تومور در غده ي آدرنال يا فوق کليه باشد.

عوارض جانبي ناشي از اسپيرونولاکتون چيست؟

عوارض جانبي شايع و معمولا بدون خطر عبارتند از:

  • سردرد
  • اسهال
  • گرفتگي عضلات
  • خواب آلودگي
  • دانه هاي پوستي
  • تهوع
  • استفراغ
  • پريودهاي نامنظم
  • رشد غيرطبيعي موها

بزرگ شدن سينه ي مردان هم ميتواند در طول درمان با اين دارو اتفاق بيفتد. اين دارو آنچنان که تحقيقات نشان مي دهند تاثير منفي بر ريزش مو ندارد.

تاثير بر وزن

تاثير بر پوست

...

ادامه متن را با کليک بر روي لينک زير بخوانيد:

اسپيرونولاکتون- عوارض (لاغري، ريزش مو، پوست) طرز مصرف و ...



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Admin

نياسين يا اسيد نيکوتينيک ويتامين B3 است که بعنوان مکملهاي ويتامين و در ترکيب با داروهاي تجويزي استفاده ميشود. اين دارو معمولا براي پيشگيري از بيماري هاي قلبي مورد استفاده قرار ميگيرد. در اين مطلب با کمک تحقيقات جديد پزشکي شما را با عوارض جانبي و همه نکات مهم قرص نياسين آشنا مي کنيم.

Ù?Û?اسÛ?Ù?

در يک نگاه

برخي افراد از نياسين براي درمان کمبود ويتامين استفاده ميکنند اما بيشتر افراد از آن براي پايين آوردن سطح کلسترول و تري گليسيريد خون (داروي ضدچربي) استفاده مي نمايند.

نياسين بعنوان يک مکمل ويتامين براي درمان کمبود نياسين طبيعي بدن استفاده ميشود.

همچنين اين دارو موجب کاهش خطر حمله ي قلبي در افراديکه کلسترول بالايي دارند، سابقه ي حمله ي قلبي دارند و همچنين بيماري هاي عروق کرونر دارند ميشود.

نياسين بعنوان داروي تجويزي و غيرتجويزي بفروش ميرسد و مصرف آن در کودکان زير 12 سال توصيه نميشود.

آيا مصرف نياسين بيخطر است؟

  • نياسين براي اکثر افراد بدون عارضه و ايمن مي باشد
  • يکي از عوارض معمول نياسين، حساسيت هاي پوستي بوده که با سوزش، سوزن شدن، خارش و قرمزي صورت، بازوها و سينه و همينطور سردرد همراه است
  • دريافت دوزهاي پايين نياسين و مصرف 325 گرم آسپيرين قبل از نياسين به کاهش بروز واکنش هاي پوستي کمک مي کند
  • از طرفي مصرف الکل سبب تشديد اين واکنش ها مي شود
  • از ساير عوارض جانبي خفيف نياسين مي توان ناراحتي معده، گاز روده، سرگيجه، احساس درد در دهان و … را نام برد
  • مصرف بيش از 3 گرم نياسين در روز، با عوارض جانبي جدي تري از جمله مشکلات کبدي، نقرس، از دست دادن بينايي، افزايش قند خون و ضربان قلب نامنظم همراه است
  • از طرفي استفاده روزانه از نياسين به مدت چند سال، احتمال ابتلا به ديابت را افزايش مي دهد
  • نگراني عمده ديگر در مورد مصرف نياسين، احتمال بروز سکته مغزي مي باشد.

اطلاعات بيشتر در مورد اين دارو را در لينک زير بخوانيد:

قرص نياسين (ويتامين ب 3)- عوارض، تاثير بر افسردگي و ...



:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 تير 1398 | نظرات ()