نوشته شده توسط : Admin

بکارگیری ایده های نوین در تابلوسازی

از آنجا که تبلیغات بخش انکارناپذیر هر کسب و کاری است ، برای داشتن یک تبلیغات موثر و هدفمند نیازمند ایده های نو و خلاقانه می باشیم. موفقیت در هر کسب و کاری مستلزم ایده های نو می باشد ، هر ایده ای مخصوص به یک کار است ، چه در زمینه طراحی و چه در زمینه ساخت ، ایده های تکراری نمی تواند مشتریان را به سمت کسب و کاری جذب کند بلکه یک ایده هر چند کوچک می تواند در مشتری حس منحصر به فرد بودن نسبت به دیگر رقبا را بیدار کند .  برای متمایز بودن در حوزه تابلوسازی نیز می توان ترفندهای زیادی در طراحی زیبا به خرج داد و با استفاده و تسلط به ماهیت روانشناسی رنگ در تبلیغات برای ساخت تابلوی تبلیغاتی رنگ هایی متناسب با نوع کار انتخاب نمود تا تابلوی تبلیغاتی ساخته شده متمایزتر از دیگر تابلوهای ساخته شده که به عنوان تابلو مغازه یا تابلو فروشگاهی نصب شده اند باشد .

http://rozup.ir/view/3186700/momtaz-icecream.jpg

انسان ها در هر شغلی که مشغول به فعالیت هستند برای ترقی نسبت به  رقبای خود  و رسیدن به سود بیشتر و مطرح شدن در میان آحاد مردم  نیاز دارند که طبق متدهای روز دنیا گام بردارند و از ترفندهایی استفاده کنند که دیگر رقبا از آنها بهره نبرده باشند ، به این طریق می توانند خاص باشند و خاص بودن چیزی است که همه به دنبال آن هستند . تابلوسازی نیز یک شغل پر رقیب می باشد که با ورود دستگاه های پیشرفته به این حوزه نظیر دستگاه برش لیزری امکان ساخت تابلوهای متفاوت نظییر تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو کامپوزیت ، تابلو ترموود ، تابلو لایت باکس ، تابلو نئون و دیگر تابلوهای تبلیغاتی با استفاده از متریال های مختلف و یا به صورت حروف ترکیبی فراهم شده است و دیگر همچون گذشته تابلوها در سطح یک نوشته ساده صرفا به صورت پلکسی یا فلکس بدون نور نیست بلکه  در حال حاضر در حوزه تابلوسازی پیشرفت های چشمگیری حاصل شده است و تنوع تابلوها تبلیغاتی بسیار زیاد است و هر فرد با هر سلیقه و سبکی می تواند تابلوی تبلیغاتی خود را سفارش دهد همین امر سبب رقابت شدیدی بین تابلوسازان گشته است و آنچه که در موفقیت یک تابلوسازی کارساز است نوآوری و ابداع شیوه های مختلف در جهت ساخت هر چه بهتر تابلوهای تبلیغاتی می باشد. طراحی و ساخت نوآورانه تابلو های تبلیغاتی می تواند وجه تمایز اساسی بین تابلوسازی های سطح شهر باشد .

 

برای مثال در حوزه تابلوسازی در ابتدای ورود تابلو چلنیوم  ، این تابلو به صورت کاملا ساده ساخته می شد اما به مرور زمان و با خلاقیت هایی که تابلوسازها در طراحی کشف کردند ، تابلوسازهای حرفه ای و شرکت های تولید کننده با ایجاد شیارهایی بر روی پلکسی توانستند نور را به شکل های متفاوت به چشم بازتاب نمایند و تابلو چلنیوم کریستالی ، تابلو چلنیوم ستاره ای یا تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو رینگی یا تابلو پانچی با طراحی های دوبعدی و سه بعدی پا به عرصه بازار گذاشتند و محبوبیت زیادی نیز کسب کردند چون متمایز از دیگر محصولات بودند و به علت جلوه زیبایی که داشتند توانستند به یکی از پر فروش ترین محصولات تابلوسازی بدل شوند .

برای اینکه از صنعت تابلوسازی در سطح جهان عقب نمانیم مستلزم توجه به محیط پیرامون و رعایت استفاده از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا می باشیم. عصر امروز عصر تکنولوژیست و در همه شاخه ها و رشته تکنولوژی نفوذ کرده و روش های سنتی و قدیمی را رد کرده تا شرایط راحت تری در زمینه زندگی خصوصی و کاری مردم فراهم آورد. در این میان آنچه که می تواند بیش از پیش موثر واقع شود تبلیغات خوب توسط تکنولوژی روز است که یکی از شاخه های تبلیغات تابلوسازی می باشد.

 

در صنعت تابلوسازی با تکیه بر مهارت و توانایی گروهی و با به کارگیری از تکنولوژی روز و خلاقیت و نوآوری می توان باعث هدف اصلی ساخت تابلو های تبلیغاتی که همان جذب مشتری و خرید و استفاده از خدمات سفارش دهندگان است شد که البته لازمه تمامی این کارها حرفه ای بودن تابلوسازان می باشد.

 

امروزه ترکیب متریالهایی نظیر ورق های کامپوزیت و یا چوب ترموود با دیگر حروف برجسته می تواند یک تابلوی تبلیغاتی زیبا به ارمغان بیاورد . تابلو چوبی مغازه یکی از مقاوم ترین تابلوهاست که وقتی با نمای چوبی ادغام می شود یک محیط کلاسیک و آرامش بخش را برای مشتریان فراهم می آورد یا می توانید  از متریال کامپوزیت به عنوان زیرساز بهره ببرید و سپس از حروف نئون پلاستیک، حروف چلنیوم و حروف استیل برای ساخت حروف برجسته استفاده کنید و یک تابلوی تبلیغاتی ترکیبی زیبا به نمایش بگذارید .

منبع : تابلو الماس



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()